Post by destclovdiavalmabt on Feb 7, 2022 13:30:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter Rainbow ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter Rainbow IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ inga annonser ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter Rainbow 2022 version ▞▞▞
Spel Rainbow Glass och Popsicles (Rainbow Ice Cream And Popsicles) på nätet. ... Android spel online ... Spel Bubble Shooter Endless på nätet
Det ger dig tio bubblor färger, som inte ens runt, spelet gör att du förlorar drag.
Annonser mellan de flesta nivåer gör det lite tråkigt tbh.
Jag gav det en 4-stjärna för att jag tycker att spelet är lite för enkelt.. men det är fortfarande så spännande att spela
Bubble Camp Fun APK - Senaste Version 1.2 - Android-Appspel
Mini Market - Сooking Game Simulatsioonmängud yfqw
På nivå 3200 och nu kommer inte appen att öppna.....Jag har nu bestämt mig för att avinstallera hoppas andra bestämmer sig för att inte installera alls
För många annonser
När annonser blev påtvingade och jag slutade få några användbara färger för 5 bilder i rad bara för att få mig att bara få 2 stjärnor, ja, då förtjänar det här spelet bara 1 stjärna
Från enkla pusselspel till sådana som är djupare och klurigare har vi något för alla pusselspelare. Om du gillar tankenötter i Flash tror vi att vår samling med
De första 230 eller så nivåerna var roliga men ho-hum. Sedan plötsligt i 200-tonåren blev det snabbt väldigt svårt. Efter nivå 300 försvann all njutning. Avinstallerad efter mindre än 2 veckor.
Grattis grabbar. Till skillnad från några av de andra bubbelpopping-spelen har du gett oss en trevlig taktförändring. Det är trevligt att njuta av ett pussel som är roligt och inte frustrerande och bara för svårt för även den ivrige spelaren. Det är inte för lätt eller för svårt, det är nästan perfekt för att njuta och varva ner. Jag har ännu inte velat kasta min telefon över rummet. När kommer nya nivåer. Jag är i slutet. Tack
bra spel av alla standarder
Jag gillar spelet men jag hatar att annonsljudet inte kan dämpas🤬
Varför är det så att det visar alla olika pop och det är alltid samma gamla pops? Oavsett vilken sida du laddar ner är det samma enkla tråkiga pop, men den visar olika på displayen?
Jag har kämpat för att klara den hårda nivån 49 och det ger mig bara 24 bubblor att skjuta, jag hade nästan 3 stjärnor men det lät mig inte ha det. Jag spelade 5 + tid för att få tre stjärnor. Förlåt men jag måste avinstallera det för tillfället. Tack
Det här var ett ganska avkopplande spel och jag kommer fortfarande att behålla det men de ändrade nyligen det till en lång annons efter VARJE nivå. Så nu spelar jag det bara när jag stänger av min data.
Spiky Ball - Wiki Terraria
Mitt i ett spel dyker ett tillägg upp. Du måste stänga spelet helt bara för att stänga tillägget. Skulle älska spel om det inte var för tillägget.
Alldeles för många annonser. Det slutar med att du tittar på annonser mer än att spela spelet
Älskar, älskar det här spelet. Spel, grafik, svårighetsgrad och allt om det. Visst önskar att det här företaget skulle göra ett bingospel. Tack för ett roligt, avkopplande, stress-buster-spel!!
Enkelt och väldigt roligt. Fantastiskt nervlugnande spel och tidsdödare under denna svåra covid-tid. Älskar grafiken och färgerna och spelet fungerar smidigt, inga fel eller buggar än så länge. Annonser är ok för mig, bry dig inte om dem eftersom dessa bara kommer mellan spelen. Jag tycker faktiskt om att titta om de inte upprepas. Högt rekommenderad.
Vag com disable bulb warning, Natalie wood and robert ...
Det är mer ignorerande än avslappnande av annonserna. Det finns bokstavligen en annons efter varje match
ktop VJIIE blir DATASPEL KRYLBO 8IBLIOTEK MEJERIG ...
Top Free iPhone Apps-Games / Casual. Top Free iPhone Apps-Games / Casual Top Free iPhone Apps-Games / Puzzle Top Grossing iPhone Apps-All Categories Top
väldigt häftigt spel. mycket roligt att spela detta spel
Hade roligt. Älskar det här spelet.
jättekul spel för alla tack
Spelet fuskar ut bollar om du gör höga eller låga poäng Dålig design inte ett nöje
Att tvingas se annonser för andra spel mellan varje enskilt spel är ett drag. Jag avinstallerade det.
Superkul avkopplande spel, jag älskar det !!
Det börjar bli repetitivt...
Spelet är alldeles för enkelt, men mina huvudproblem är mellansidesannonser efter varje enskild nivå och ännu värre, de flesta av annonserna är för dessa stötande, fruktansvärt kvinnofientliga och våldsamma spel där man rör och kläder av kvinnor som är bundna och framställs som svaga, undergivna. sexobjekt. Det gör att jag inte vill spela alls.
Bra spel. Det är en fruktansvärd skam med reklam.
Jag kommer igenom med alla nivåer och sedan går jag tillbaka för att spela det spelet slutar och vill släppa mig tillbaka för att spela det. Jag måste ta bort det och ladda ner igen
Önskar att det fanns ett sätt att spara spelet om du råkar radera det.