Post by destclovdiavalmabt on Feb 7, 2022 13:17:52 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Goat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Goat Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Goat Simulator 2022 version ▞▞▞
Niet downloaden, echt een kutspel!
Dit is het meest raggdollige spel dat ik ooit heb gezien
toen ik deze game voor het eerst downloadde was het leuk, maar nu is het niet leuk en ik wil gewoon die kaarten, en er zullen 2 kaarten zijn en de eerste kaart zal kaart zijn vóór deze slechtere update waar we vóór deze update speelden en de tweede zal deze zijn update kaart voeg alsjeblieft deze update toe die ik heb geschreven alsjeblieft 🙂🙂😀😃😄🐐🐐🐐
grapig
Ik vind dit spel leuk, het is grappig en ik hou van geiten. Ik heb een aantal andere opmerkingen gezien dat het geen verbinding maakt, het deed het met mij, maar ik zette de wifi uit en zette hem weer aan, het werkte
Dit is het meest grappige GEWELDIGE spel dat ik ooit heb gespeeld en ik zal nooit iets spelen in vergelijking met de geitensimulator en ik BEVEEL ALLES EN IEDEREEN ZELFS SCHAAK AAN, bedankt Ps. ik ben niet gek🙃
De tweede keer dat ik het laad, crasht het, repareer het...
Super toffe spel
Waarom alle mensen in dit spel dood gemakkelijk?
Het downloaden ni!!!!!
Leuk, maar ik heb meer goede uitdagingen nodig, voeg een nieuwe detailleringsmod toe
Ik geef deze ene ster, want toen ik de game vorig jaar installeerde, was er helemaal geen probleem, maar toen ik deze game gisteren installeerde, was het zo traag en duurde het vele uren om te laden en ook wanneer ik op mijn home-knop druk, mijn half home scherm is zwart. En nadat ik het heb verwijderd. En ik heb het ook op mijn andere telefoon geprobeerd, maar nog steeds een zwart startscherm, vertraging en laden. Ook al heeft mijn telefoon een grote ruimte van 32 Gb en is de gebruiksruimte 9 Gb. Dit spel is zo verdomd slecht, en het brak ook bijna mijn telefoon. Corrigeer dit aub!!!!!!!
GEWELDIG Het is zo zo zo zoooooo Grappig geweldig spel Jongens ga zo door met het harde werk
Dit spel blijft crashen en het gooit me uit het spel, ik kan het niet spelen, ik speel liever minecraft dan dit vervalste spel
Goat Simulator Simulyatorlar zqcy
Ik haat deze game... vroeger, toen ik wat jonger was, ging het downloaden van games sneller... maar nu is het super traag! Dit is mijn kinderspel, maar nu moet ik eeuwen wachten om het te downloaden en het spel te installeren.
Deze game is zo cool dat ik goede graphics heb, ik ben er dol op lol.
Het is een goede spelmaker die me steeds naar advertenties leidt en ik kan niet in verschillende gebieden gaan, je kunt de enige plaats waar ik heen kan gaan is rond het hoofdgebied en ik weet niet waar het de bedoeling was om een gratis te hebben en te betalen voor een
Leuk spel, het is echt een grappig spel, maar het duurt lang om te installeren. Dus repareer het.👌🏻
deze game is verschrikkelijk blijft crashen zonder reden mijn telefoon is 120Hz, zelfs alleen het laadscherm is zo laggy ik krijg maar 4 fps
Dit spel was goed, maar de kaart te klein, dus ik gaf 2 sterren.
Dit is zo langzaam downloaden, maak het alsjeblieft sneller
ummm je kunt niet eens naar de baai van geitenstad gaan zonder te betalen. waarom kun je niet gewoon alle trofeeën verzamelen en deze vervolgens ontgrendelen
Een misdaad- en geitensimulator? WAAROM DIT NIET EEN SPEL DAT EEN KRACHTIG VOLLEDIG SPEL IS
Ik heb iets dat vreselijk versleten is, maar nu kan ik geen 100 geitengeld krijgen, repareert de bugs pls
Ok, ik moet een probleem vertellen dat elke kaart echt geld moet gebruiken om te kopen, behalve dat het allemaal goed is: D en ik kan niet downloaden: (
Leuk spel en het is ook grappig
het laden is origineel, maar als ik het spel start, heeft het geen kleur en zijn de graphics niet te begrijpen
Goat Simulator Simulation cmv
Het gaat gewoon naar het laadscherm en dan schopt het me eruit
Deze game is mijn favoriet vanwege deze grappige ragdoll-fysica
Het is zo erg dat het niet eens hetzelfde is en de hoeveelheid vertraging is zo slecht en waarom download het, koop de xbox one, het is beter dan dit spel, dus download het niet
best leuk en het is niet zoals de anderen. Ik vind het leuk en het is echt leuk voor anderen. maar kun je een functie toevoegen? maak het zo dat u kunt in- en uitzoomen. oke dat is alles
Lage kwaliteit en VEEL te veel advertenties. Om dingen te ontgrendelen die geld kosten in het hoofdspel, hoef je alleen maar een advertentie te bekijken, maar één, wat betekent dat je deze DRIE minuten kunt spelen EN advertenties je halverwege onderbreken. Je kunt beter £ 2,99 uitgeven voor het juiste spel.
Goat Simulator Simulation bhto
raar spel
Ik ben sprakeloos is een uniek spel, behalve dat je geld moet betalen om de mmo te krijgen of ruimteverspilling en het is niet cool
Na updates wordt dit spel het slechtst omdat het laat zien dat downloaden gepauzeerd Wifi is niet mogelijk.
Ik gaf dit 3 sterren vanwege veel advertenties
Hij blijft zeggen "verbinden met Google play-games" en ik kan niet spelen. Repareer dit.
Ja ja goeie gameeee
Jaebklef Urbanus op wc
Hallo beste ontwikkelaar!! Ik hou van het spel!! En het is grappig met deze fysica en kun je alsjeblieft een kaart toevoegen? Of multiplayer omdat het nu het beste is, dit is het perfecte spel om de multiplayer-modus toe te voegen! Pretty pls 😍 ik hou nog steeds van dit spel, maar de prijzen zijn te duur, ik wil Goat City Bay is slechts 905 geitenmunten en afval in de ruimte is slechts 999 geitenmunten of andere, maar ik ben nog steeds dol op dit spel! ♥️660.771 dat is mijn liefdesbeoordeling!
Fijn spel. Maar het is spijtig dat je voor extra levels met betalen. Abonneer ook op mijn YouTube kanaal
Heel grappig verveel je nooit
Goat Simulator Simulation cmv
Deze game is te glitching en saai
Kun je alsjeblieft een nieuwe geit maken, ik ben saai en kan de MMO gratis maken. Als je het doet, zal ik al mijn vrienden maken om je spel te downloaden en de spingeit bij te werken, maak een vliegende geit en tonnen coole geit alsjeblieft
SUPER LEUK EN GRAPPIG HET IS LEUK OM MET JE TONG TE SLINGEREN EN JE KAN EEN GIRAF ZIJN EEN STRUISVOGEL EEN WALVIS ZELFS SPIDERGOAT
Battle of Warships: Naval Blitz Action lya
Ik haat dit spel, want als ik op het voorscherm sta nadat het is geladen, kan ik niets doen.
Zeer slecht, kon dit spel niet downloaden. Het blijft stoppen bij 2% moet ik wat ruimte doen of zo? Want het blijft dat doen, dus los dit probleem op
Ik heb het eerder gespeeld en het was goed, maar op mijn Zenfone 4 werd het glitchy, alle entiteiten worden wit en op mijn scherm zie ik cijfers en letters.. Los dit op