Post by destclovdiavalmabt on Feb 7, 2022 13:05:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pusselspel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pusselspel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ obegränsad hackning av kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Pusselspel 2022 version ▞▞▞
kul men annonser lite för ofta. köp den hellre.
Bästa pusselspelet. Jag gillar det mycket, roligt att spela. Grafiken är väldigt cool!
Tråkigt🤨😪, jag tycker att du ska lägga till nya och roliga nivåer 🤔
det skulle vara bättre om du kunde vända spelpjäserna lika väl som om brädet var lite större, det skulle vara trevligt, jag älskar färgernas livfullhet.. Gör plattformen större och blocken i olika former & I' Jag tror att jag bara skulle unna mig mer..Allt och allt, Fantastiskt litet spel, och låt oss prata om de där annonserna..Jesus det här är vad världen kretsar kring, annonser och tråkiga Azz-reklamer 🙄😏😫..lol😎
sedan den uppdaterades har det varit mycket svårare att få ett högt betyg. inte heller fler videor för att hjälpa till med den höga poängen.
bra, men för många annonser
Denna app måste uppdateras, dvs poäng för att få kombinationer
Reklam mellan spelet får spelet att slå!!
Det är ett bra spel 👍👍 för barn att slutföra pusslen och det är så roligt också. Kort sagt är det ett trevligt spel 👌👌😎😎 Färgade tegelstenar är tydliga och roliga
Slutar för snabbt och inte många optkons.
precis laddat ner, så långt har det gått bra
parkkipaikkapeli 3D-autopelit Strategia vtf
älskar spelet, men två många annonser.
Mycket bra spel
Bra när man har tråkigt
Älskar spelet... HATAR de ständiga annonserna för att fortsätta spela.
Jag tycker om att spela det, men förstår det inte när jag laddade ner det och det finns inga instruktioner om hur man spelar. Jag får poäng genom att bara sätta rutorna hur som helst. 😀😀😜
Efter det första felaktiga draget i ett pussel kan du titta på en video för en andra chans. Sedan uppdateringen ett fel drag och bom GAME OVER. avinstallerar...
jag älskar det
Äldre version är bra.
Den här appen är rolig och du blir längre när du spelar mellan annonserna.
Jag gillar det här spelet och jag vill inte ta bort det här spelet.... Det här är det mycket bra spelet för små barn att slutföra detta pussel barn vet inte hur man fyller pussel men genom att spela det här spelet lär barnen känna att hur man fyller pussel ....Det är därför jag gav 5 stjärnor 💫⭐⭐⭐⭐⭐⭐🌟🌟🌟🌟🌟
Fungerar inte med en samsung s8. Touch och skärmbild överensstämmer ej.
Jag ger två stjärnor för att jag försöker lyssna på musik och spela spelet men det stänger av min musik
Beroendeframkallande spel, bra tidsslösare. En fråga dock; varför erbjuds jag ibland inte att fortsätta med ett andra "liv"? Som, när jag får game over, ibland kan jag fortsätta med ett andra liv, och ibland är det game over på riktigt och jag kan bara börja om.
Brukade älska det här spelet, men efter en nyligen uppdaterad uppdatering kan inte få över 1000 poäng eftersom spelet ger 3x3 rutor konstant. Inte kul längre m
För många reklam som avbryter spelet.
Bra spel men lite komplext, det måste vara medelsvårighet.
Det är ett bra spel för små barn att slutföra pusslen
mycket avkopplande och färgerna är fantastiska och avkopplande också tillsammans med musikens klockspel. mycket bra och knappt någon tillägger det är det bästa
Annonser är irriterande och det finns inget sätt att köpa ut dem.
Det testar dina färdigheter. Jag tycker verkligen om det. Om du gillar en utmaning kommer du att gilla den här.
Jag gillar det här spelet men ibland finns det inte tillräckligt med former
Fuskare spränger fortfarande spelet. Varje vecka hackas utmaningsspelet. Android skiljer sig från iOS när det gäller tid att regenerera och tilldelning av veckans utmaning. Fortfarande buggig på placeringen av spelare i ram, kan det visa en vänster eller höger sidofält spelarna är utanför ram.
Det är som att spela tetris istället för att använda en handkontroll, du använder fingrarna för att lösa pusslet, det enda jag inte gillar är att pusselbitarna inte faller till andra bitar att matcha för att rensa brädan. Det är utmärkt att varva ner från en stressig arbetsdag. Spela
Väldigt kul att spela. Önskar bara att jag kunde vända bitarna. Jag älskade den gamla tetrisen.
Ett fantastiskt spel som är roligt att spela och när du väl börjar spela är det svårt att sluta🤗
det här spelet hjälper mig med kreativitet, det är ett strategispel
Jag gillar verkligen det här spelet, det är väldigt avkopplande och det hjälper dig att koncentrera dig på det du behöver. L
Du får en annan annons varje gång du startar appen, dör och varje gång du lämnar appen och kommer tillbaka även om det bara är trettio sekunder, stoppar alla annonser din musik eller podcast i bakgrunden så det är omöjligt att njuta av spelet och spela musik på samtidigt. det finns många andra versioner av detta spel i appbutiken så jag ska spela en av dem istället.
Först och främst är detta det överlägset vackraste spelet jag någonsin har spelat!! Färgerna är helt otroliga! Jag bara älskar hur briljanta de är. Dessutom går spelet väldigt smidigt.
När någon vinner spelet försöker du sabotera det genom att ta med block som inte passar
Bra spel men appen lagrade okända bilder på min enhet.
Den saknar förmågan att ändra riktning på bitarna
det är coolt men önskar bara att bitarna kunde rotera...
Det är okej men önskar att det hade alternativet att rotera blocken.
Gött med olika färger